Czwartek 28.V

ZACHĘCAMY tych co lubią zabawy z rytmem 🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗

Dzieci młodsze

Na początek zapraszamy do wysłuchania piosenki i zabawy zainspirowanej jej tekstem.

1.5

  • Słuchanie piosenki „Śpiewające Brzdące – Buziak – Piosenki dla dzieci”.

4.13

  • Zabawy badawcze „Bańka w bańce”, „Gasnąca  świeczka” i inne.

Wykorzystaj podany poniżej link

4.2, 4.1

  • Słuchanie wiersza W. Chotomskiej „Dobra wróżka”.

Wspólne czytanie to mile spędzone chwile z mamą lub tatą. Prosimy przeczytaj dziecku krótki wierszyk.

 Jeszcze śpi cały dom, tata śpi, dzieci śpią.

Jeszcze sen nie chce wyjść z ciepłej kołdry,

a tu już pachnie chleb, a tu już mleko jest,

 dobra wróżka powiedziała nam: – Dzień dobry!

 Mamo, mamo, dobra wróżko,

 coś powiem ci na uszko:

– Wróżysz nam dobre dni,

 umiesz w śmiech zmieniać łzy,

ciepłe sny niesiesz nam do poduszki,

 w oczach masz słońca blask

 i od burz chronisz nas.

Nawet w bajkach nikt nie znajdzie lepszej wróżki!

Pamiętacie piosenkę o sprzątaniu w domu i pomocy rodzicom w sprzątaniu , zapraszamy do śpiewania i oglądania .

4.7

  • Piosenka o sprzątaniu domu 🏡 – Mała Orkiestra Dni Naszych

4.11, 4.12

  • Zabawa dydaktyczna „Kolorowe figury”.

Do zabawy potrzebujemy kolorowe figury , szablony z kartonu .

Po południu w wolnej chwili zapraszamy na koncert dla rodziny – możemy wspólnie zaśpiewać piosenki i mile spędzić czas .

4.7
·       Zestaw piosenek na Dzień Mamy – piosenki dla dzieci – Babadu TV

Dzieci starsze

3.2, 3.8,
„Rodzinny album”- wspólne oglądanie z rodzicami rodzinnych zdjęć.
Przypomnij sobie jak ma na imię Twoja mama, Twój tato, Twoje babcie, dziadkowie, ciocie, wujkowie… Jeżeli tego nie wiesz, zapytaj swych rodziców. Znajomość imion Twych bliskich będzie konieczna przy następnej zabawie.

3.2, 3.8, 4.9,
„Zabawa z imionami”- poproś rodzica, aby napisał na karteczkach imiona bliskich osób (na jednej karteczce jedno imię). Wylosuj jedną karteczkę, rodzic przeczyta imię osoby, a Ty powiedz do kogo ono należy, np. Ola- ciocia.

1.5,
„Rzucamy do celu”- zabawa z elementem rzutu.
Na podłodze postawcie kosz/wiadro i wrzucajcie do niego balon/ piłkę/ kulki z gazety.

4.7, 4.1,
„A ram-Sam-Sam”- przypomnij sobie zabawę. Zabaw się z mamą lub tatą

4.15, 2.4, 2.6,
„Kostka uczuć i emocji” – zabawa słowno – matematyczna z wykorzystaniem kostki do gry.

1.7, 4.8, 2.4, 2.6,
„Serce pełne emocji” – odczytywanie określeń, wypełnianie kontur serca kolorowymi emocjami.

A dla chętnych polecamy:

ZACHĘCAMY tych co lubią zabawy z rytmem 🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗 Dzieci młodsze Na początek zapraszamy do wysłuchania piosenki i... Więciej
Skip to content