Czwartek 4.VI

Ze względu na kolejną reorganizację czasu pracy nauczycielek, nastąpiła od 01 czerwca nowa propozycja zadań umieszczanych na stronie naszego przedszkola. Wpisy są bez podziału na grupy wiekowe, jednak niezmiennie uzupełnianie cyferkami-odnośnikami do realizacji treści z obszarów podstawy programowej 🙂 Wybierajcie, decydujcie, realizujcie.. przesyłajcie efekty Waszej pracy na 📧. To Wy wiecie najlepiej , co w danym dniu jest dla Waszego dziecka najlepsze. 🤗JESTEŚMY Z WAMI 😘

Witajcie….. dziś możecie zacząć od zadań w kartach pracy z naszej ulubionej strony 😉

4.11

  • Zabawa dydaktyczna „Co gdzie było? Co się zmieniło?”

Rodzic gromadzi na stoliku dowolne  przedmioty typu: filiżankę, spodeczek, łyżeczkę, szklankę, samochód, drzewo, pudełko, kredkę, wanienkę, małe zwierzątka, laleczkę, ludzika, krasnala. Dzieci łączą przedmioty, określając ich położenie w stosunku do siebie, np.: Filiżanka stoi na spodeczku. Krasnal stoi za (lub przed) drzewem. Laleczka leży w wanience. Ludzik stoi przed samochodem. Kredka leży pod pudełkiem. Piesek stoi obok drzewa. Łyżeczka leży na szklance…itp.

1.5, 1.8

  • Zabawa orientacyjno-porządkowa „Dzieci – do domu! Dzieci – na spacer”.

Dzieci rozkładają na dywanie kółka do sersa  lub wycięte z papieru– to będą ich domy. Na hasło: Dzieci – na spacer – biegają swobodnie. Na zawołanie rodzica: Dzieci – do domu! – jak najszybciej i jak najciszej zajmują swoje domy, przybierając w nich określoną przez rodzica pozycję, np. siadają skrzyżnie. Zabawę powtarzamy kilkakrotnie.

4.1, 4.2, 3.8

  • Słuchanie wiersza W. Fabera „Dzieci świata”.

 W Afryce, w szkole, na lekcji,

śmiała się dzieci gromada,

 gdy im mówił malutki Gwinejczyk,

 że gdzieś na świecie śnieg pada.

 A jego rówieśnik Eskimos,

 też w szkole, w chłodnej Grenlandii,

 nie uwierzył, że są na świecie

gorące pustynie i palmy.

Afryki ani Grenlandii my także,

 jak dotąd, nie znamy,

 a jednak wierzymy w lodowce,

 w gorące pustynie, w banany.

I dzieciom z całego świata

chcemy ręce uścisnąć mocno

i wierzymy, że dzielni z nich ludzie,

 jak z nas samych wyrosną.

4.7, 2.6

  • Dziecięce Przeboje – Mam marzenia / Polskie piosenki dla dzieci

4.7Z44amó4.7w online

Przejdź do. Zadbamy o bezpieczeństwo Twojej przesyłki!

  • Śpiewające Brzdące – Jesteśmy dziećmi – Piosenki dla dzieci

4.12, 3.6

  • Obrazek z figur dla kolegi z innego kraju „Mój nowy przyjaciel”.

Rodzic  pokazuje figury: koła, kwadraty, trójkąty, prostokąty. Dzieci nazywają kolory figur, np.: żółty, różowy, fioletowy, pomarańczowy… Potem porównują kolor figury do znanych roślin, przedmiotów. Tworzą własne kompozycje .

2.6,

  • Zagadki dźwiękowe „Co jest w butelce?”

Potrzebujemy kilku nieprzezroczystych butelek, najlepiej plastikowych po jogurtach.  Do każdej butelki wkładamy tajemnicze przedmioty np. makaron, szyszki, piórka, fasolę, groch, kamyczki, muszelki, sianko, klamerki, kredki, wstążeczki, worek foliowy, orzechy itp. Zabawa polega na sprawdzaniu zawartości pudełek, powtarzamy głośno co jest w środku i zamykamy, by następnie szukać np. Gdzie jest pudełko z kamyczkami? jaki wydaje dźwięk, jaki ma ciężar itp.

BAWCIE SIĘ, TAŃCZCIE, RYSUJCIE, UŚMIECHAJCIE SIĘ…. BĄDŹCIE SZCZĘŚLIWE 😉🍀👍😍😀😉😆

Ze względu na kolejną reorganizację czasu pracy nauczycielek, nastąpiła od 01 czerwca nowa propozycja zadań umieszczanych na stronie naszego... Więciej
Skip to content